«

»

2015.10
06

AKTYVUS MOKYMOSI METODAS ZD-5 GRUPĖJE

Per Informacijos technologijų praktinius darbus ZD-5 grupės studentai kūrė ir sudarinėjo kryžiažodžius su kompiuterine programa (http://www.discoveryeducation.com/ Teachers → Puzzlemaker → Criss-Cross) iš mokomo dalyko turinio. Studentai buvo suskirstyti į keturias grupeles, sudarinėjo kryžiažodžius, vėliau jais keitėsi ir sprendė, tikrino atsakymus.

Šio mokymosi metodo paskirtis – padėti studentams aktyviai mokytis, kontroliuoti, struktūruoti, plėtoti, gilinti informacijos supratimą. Kryžiažodžių sudarinėjimo metu svarbu skatinti studentų bendradarbiavimą, kad jie galėtų prisiimti atsakomybę už savo ir kitų mokymąsi, daryti sprendimus vieni kitų padedami, gilinti supratimą apibendrindami nagrinėjamą temą.

 

Šis aktyvus mokymosi metodas padeda dėstytojui atskleisti dalyko turinį taip, kad studentai jį suprastų, lengviau įsisavintų, kūrybingai naudotų žinias. Tai pažadina studentų smalsumą ir pažinimo džiaugsmą, moko gerbti grupiokų idėjas, visada yra dėstytojo ir grupės draugų grįžtamasis ryšys.

Svarbu ir tai, kad studentai įgyja bendravimo įgūdžių informacijos technologijų srityje, plėtoja savo kūrybiškumą, įvertina save bei grupiokus kaip originalias asmenybes.

 

 

 

Lektorė Jovita Jankienė